Tämä on ruoka- ja leivonta-aiheinen blogi. Muotia ja elämää löydät toisesta blogistani Sweet & Sour Lollipop.

tiistai 18. tammikuuta 2011

Kuurankukkia

Olin mukana Kuurankukkia teemaisessa lolita tapaamisessa Tampereella. Kävimme Hatanpään Arboretumissa vähän kuvailemassa ja sen jälkeen kiirehdimme kahvilaan. Vaikka oli todella kylmä, hauskaa oli! :) Mikä lämmittääkään paremmin kuin hyvä seura? :D

Nyt seuraavaksi ähky paljon kuvia miitistä!




Melkein koko porukka.




No piti se rakennuski näyttää. :D



Jänniä poseerauksia.



Minä läheltä talvivehkeissä. Toisessa kuvassa näytän jotenki ylimieliselle. :o



Kahvilana toimi Nostalgia. Pelasimme lappupäätä, ja minä noobina en tietenkään tienyt kuka olin. Noh, ystäväni lupasivat joskus sivistää minua. :D






Asukokonaisuuteni kokonaisuudessaan ja lähempään. Oisi ollu täydellisempi, jos omistaisin muut valkoiset kengät kuin maiharit. :/



Sinivalkoisten huima poseeraus. :D



Aristosa ja HajaMiel teki liiallista tuttavuutta, niin pitihän heidät erottaa. Se on minun prinssi! :D Vaikka kuvassa HajaMiel haikeilee Aristosan perään, niin saa tämä julma jääkuningatar sulatettua prinssin sydämen muutamaan yhteiskuvaan. :)









Näihin mystisiin kuviin lopetan. Kiitos kuvista SilkSurcelle!

2 kommenttia:

  1. Löysin Terriblen kautta tieni tänne u7.

    Oli kyllä mukava miitti :).
    (Argh, nolo tuo valaistus silmässä xD.)

    VastaaPoista
  2. HajaMiel: :D Tosiaan oli kiva miitti. ^^ Itselläni tuntui et osissa kuvissa valaistus meni otsaan, jolloin näytti et oisin eestä ihan kalju. :D

    VastaaPoista